I know everyone gets scared

2010-08-08 Kl. 17:11:27
Kom just hem från gunnis. Jag for en tväris dit med Tomas påväg hem från stugan för att gratta Amanda. Igår var det gallej kan jag tala om!:) Åt god mat med kräftor, räkor, kött, sallad och bröd! Vi lekte lekar och jag ägde alla i rockring. Dom andra fick runt 2-4 sekunder medans jag fick ge mig efter 62 för dom blev less haha. Senare mot kvällen tog vi oss en tur med kanoterna ute i viken. Det var hur mysigt som helst eftersom det var alldeles vindstilla! Efter kanotturen gick vi in i bastun och tog oss en simtur i havet. Det var jätte skönt för havet har äntligen fått lite värme så det blev mitt första bad i sommar:)








jag bjuder på den!









Tog en massa fina bilder på deras små barn också men eftersom jag inte har pratat med föräldrarna vill jag inte lägga upp dom:) här fick ni dock ett par väldig tjusiga bilder under kvällens gång!

Kommentarer
Postat av: Sussie Ö.

Kul med blogg! Nu har jag den också bland mina favoriter, så att jag kan "hålla koll" på dig!! :)

Jättekul att ni kom förbi igår!! Hoppas vi ses snart igen!

Kram "moster" Sussie :)

2010-08-09 @ 13:49:25
URL: http://www.stolpes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0