It's too late

2010-08-27 Kl. 14:15:11
Nu är jag hemma! Självklart skulle det börja ösregna när jag ska låsa fast cykeln så hann bli jätte blöt på bara en minut. Just nu sitter jag och väntar på att Clara ska höra av sig. Jag ska nämligen handla tacobröd för kvällen så jag måste veta hur många det är som ska äta. Sen så väntar jag också på att Tomas ska komma hem om ungefär en timme. Han skickade ett sms till mig idag på matte lektionen och berättade att han hade en överraskning åt mig. Den där lille pojken kan inte hålla sig för att berätta när han har en överraskning eftersom han vet att jag blir så fruktansvärt nyfiken, elakt ellerhur?

orginalbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0