Or I may simply be a single drop of rain

2010-08-06 Kl. 00:18:43
Åh jag har blivit helt besatt utav "gamm"musik just nu. För tillfället rullas Dire Straits, Willie Nelson, Johnny Cash, Bruce Springsteen och The Baseballs för fullt. Här har ni några utav mina favoriter för tillfället:

The Baseballs - Stop and Stare
Willie Nelson - Highwayman
Willie Nelson - Beer for my horses
R.E.M - Losing My Religion
Willie Nelson & Norah Jones - Baby it's cold outside




Bilder från stugan. Vi la ut nät och fick upp 15 kg strömming!


This town is colder now, I think it's sick of us
It's time to make our move, I'm shakin' off the rust
I've got my heart set on anywhere but here
I'm staring down myself, counting the years
Steady hands, just take the wheel
Every glance is killing me
Time to make one last appeal for the life i lead




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0