so insane, cause when it’s goin’ good its goin’ great

2010-08-21 Kl. 22:01:05
Kan inte påstå att jag blev överförtjust i bilderna. Och sen när allting är klart och jag ska skriva på lite papper osv, då kommer dom på att jag inte är 18år. Dom tar tydligen inte emot folk egentligen som är under 18 utan målsman så nu måste jag och mamma fara dit i veckan nån gång för att jag ska få ta hem och kolla på bilderna. Bla bla bla
Min kväll har i alla fall varit väldigt lugn. Jag har suttit på soffan tillsammans med SOLO och marabou choklad, njam njam.
Justja! Jag har fått hem min sminkpallett nu!


Kommentarer
Postat av: mickiz

ge mig deeeen :(

2010-08-22 @ 11:12:19
URL: http://monko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0