The hard lessons make the difference

2010-08-10 Kl. 15:52:53
Yeey, mitt nätagg har nu kommit och min söta pojk håller på att hjälpa mig med datorn nu:) Idag har jag och mami varit på Expo för att "köpa en extra tallrik", som i själva verket slutade med att jag nu har 6 st extra stora och små tallrikar. Jag har även fått 6st glas, som ser likadana ut som dom jag fick när jag fyllde år fast lite mindre, 6st gröna vinglas, 10 st tekoppar som matchar tallrikarna, 8st långa småskedar, bak/matformar, en väldigt fin grön skål.. hm, kan inte riktigt komma ihåg ifall det var allt för tillfället. Jag själv köpte även små ljushållare i grönt och svart, 2 handdukar och två små svarta skålar.
Sen när mamma kom och plockade upp mig så hade hon även med sig en gjutjärnspanna från Ikea. Min mamma
är alldeles för snäll och söt ibland:)

När vi var på Expo så gav mamma mig ett kuvert från skatteverket, och gissa vad? Jag har fått tillbaka 3600kr på skatten!!! Jag blev så glad så tårarna började rinna haha.

Ska försöka få igång datorn ordentligt och ta
några bilder senare. Bloggen blir så tråkig utan bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0