There's no limit on how far I would go

2010-08-24 Kl. 18:06:27
Jag tycker att det är lite lustigt hur hårfärgstillverkare "döper" sina färger. Som färgen jag köpte nu, på förpackningen såg den likadan ut som färgen jag redan hade och hette "ljusblond" men nu när jag har färgat håret så tycker jag att det är mer åt det bruna än blonda hållet. Jaja.. av erfarenhet så förstod jag att det skulle bli sådär så jag köpte med mig blekmedel också. Nu sitter jag med en väldigt ful mössa på huvudet och håller på att göra slingor.

_____

Kommer ni ihåg att jag och min bror hjälpte Mickis med hennes kökssoffa? Nu har hon varit så duktig och gjort klart den och den blev jätte, jätte fin! (Micka, du hade aldrig klarat det utan mig!!) Jag snodde en bild från hennes blogg så ni kunde få se slutresultatet=) fy tusan vilket jobb detta har varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0