Trying to keep up with you

2010-08-06 Kl. 18:18:41
Jag kände för att gå ut ikväll. Mimmi och Clara ska hitta på något men dom vet inte var dom ska hålla hus, om dom nu hittar på något skulle dom höra av sig och därför har jag redan gjort mig lite fin så jag kan åka iväg på en gång! Men om det nu skulle bli så att jag bara är hemma så får i alla fall Tomas något lite roligare att se på.



Blev en liten suddig bild men det fick duga. Ni kanske får se en bättre bild senare ifall jag vågar låta Tomas ta kort på mig. Ni vet ju hur man är när man ska ta en bild, man vill ta några stycken för att ha några alternativ att välja bland. Men Tomas han kommer troligtvis bara vilja ta en bild för att sen säga "den blev fin" och inte vilja agera fotograf nå mer.

Kommentarer
Postat av: clara

vad roligt att du börjat blogga:) det blev inge speciellt igår. for till andre typ vid 8 sen till umedalen där jag och peter stannade till typ 12 då vi for hem. du gick alltså inte miste om något:)

2010-08-07 @ 09:19:18
Postat av: mickiiiis

jättefinis!

2010-08-07 @ 15:14:31
URL: http://monko.blogg.se/
Postat av: Åse Raaby

Skitsnygg!!

2010-08-08 @ 23:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0