yesterday is over, it’s a different day

2010-08-18 Kl. 14:08:42
Igår var det ju egentligen tänkt att jag skulle på sjukhuset för att "sammanfatta" lite grann innan jag börjar skolan igen, men tjejen jag skulle prata med hade gått och blivit sjuk. Sen så skulle jag ju kanske äta middag med Maria och Emelie, men så blev det inte heller för att Emelie skulle jobba natt=) Då sa vi att vi skulle kanske träffas idag istället men nu ligger Emelie hemma med världens förkylning och feber. Jag själv känner mig även lite krasslig, mina öron och min hals kliar!
Sen så var jag dum nog och tog mig inte upp ur sängen förrän halv ett idag och imorgon ska jag vara på skolan 8.30 för att prata om skolgången. Usch usch

_____

Life is bigger
It's bigger than you
And you are not me
The lengths that I will go to
The distance in your eyes
Oh no I've said too much
I set it up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0