Though I've had my ups and downs

2010-12-13 Kl. 11:58:20
Skolan går väl inte direkt hundra nu för tiden men jag hade nyss ett möte med rektorn och efter det känns det bättre. Efter jul ska jag försöka tenta av svenska, engelska och matte ifall det finns möjlighet, vilket vore toppen!

_______

Min dag började med att jag var på akupunktur klockan 9, som tur var fick jag skjuts dit men fick dock cykla till skolan vilket inte var det roligaste jag gjort. Mina ögon hade frysit ihop när jag kom till skolan.
Senare idag ska jag göra ett medicinskt grundkursprov vilket jag verkligen inte ser fram emot. Vi ska kunna helt sjukt mycket och jag kan.. ingenting. Ska försöka plugga lite mer på min håltimme och jag hoppas verkligen att något fastnar under den tiden.

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hoppas allt är bra med dej?

kram

2010-12-13 @ 12:56:22
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0