But I couldn't make you see it

2010-11-26 Kl. 18:08:14
Efter skolan följde Ida med mig hem, och gissa vad vi gjorde? Jo, vi betedde oss som två små pojkar eftersom vi satt och spelade Mariocart för fullt på ett gamecube som vi har här hemma. Om ni hade sett oss hade ni fått er ett gott skratt eftersom vi satt och skrek och blev helt galna, okej -jag blev mest galen eftersom Ida oftast vann.

_______

Ikväll blir det då som sagt fest! Hade egentligen velat ha håret utsläppt men med tanke på hur vädret ser ut, och att mitt hår blir helt mongo när det är blött ute, fick jag sätta upp det vilket slutade med att jag har hårnålar hela huvudet. Jag kanske tar en bild sen om jag har tid. Nu är det dags att fixa nån mat!

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

hejsan allt bra ??:)

2010-12-04 @ 01:46:16
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0