But once I hold on, I won't let go

2010-11-22 Kl. 17:54:45
Usch va dålig jag har varit med min
lilla utmaning så jag tar en liten kluring idag.


♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

Finns väl inga sätt eller ord för att förklara något som är så otroligt stort. Kärlek kan vara så mycket och ge så många olika känslor, allt ifrån lycka till förvirring och irritation. Något jag tycker är lite lustigt är hur man först kan älska en person och sedan efter ett tag vara så trött på han/hon att man tillslut inte tål han/hon, eller att man kan älska någon samtidigt som man hatar den.
Ja, som ni hör är väl min första tanke när jag hör ordet kärlek just ett förhållande, men det är självklart inte allt. Kärleken i en familj är väl ändå den största på sitt eget lilla vis. Visst är kärleken till sin pojk/flickvän enorm men kärleken jag har till tillexempel mina syskon kommer alltid att finnas där. Vad dom än gör, hur illa det än är, kommer dom alltid vara mina syskon och jag skulle inte vilja förlora dom för allt i världen. Eller den kärlek jag känner till min lilla systerdotter Allie.. hon som är så liten att jag knappt vågar ta i henne. Hon är så liten och oskyldig att jag skulle skydda henne mot allt ont i livet om jag kunde.
Esch, jag vet inte ens vad det är jag säger eller vad jag försöker säga vilket visar det jag försökte säga tidigare; kärlek går inte att förklara med ord, inte ens när man gör sitt bästa.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Sv; Tack så mycket! Om det där med bilderna så kan vi absolut försöka planera in något. Jag vet inte om jag kommer ta så speciellt fina porträtt men står du framför kameran så blir det nog jättefint ! :D

2010-11-23 @ 19:25:24
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0