That you were afraid to find

2010-11-19 Kl. 12:17:40
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.



Ja, detta var då min mamma och pappa:) Dom skilde sig när jag var väldigt liten och jag har växt upp med min mamma och mina syskon men träffat pappa lite då och då. Pappa bor ute i skogen och när vi var små minns jag att vi brukade ofta vara ute i skogen och grilla. Han har också en älv som rinner nedanför huset där jag alltid brukade fiska.
Ett utav mina starkaste minnen ifrån en utav mina fisketurer var när jag ensam var nere vid älven ganska sent på kvällen. Jag fick napp, och gissa vad som fanns på kroken? Jo, det var en ödla!! En helsvart ödla som såg ut som såna där vattensalamandrar man brukar ha i akvarium, fast med platt huvud. Gissa om jag var chockad, jag var så rädd att jag vägrade ta i den så den fick hänga var i kroken. Som tur var lossnade den efter en liten stund av sig själv.


Sen så har jag så mycket minnen med mamma att jag inte kan komma på något speciellt för tillfället. Men nånting jag i alla fall tänker säga om henne att hon är en super mamma. Visst, hon kan vara väldigt irriterande ibland men hon är trots det världens finaste.

Kommentarer
Postat av: Mams

Puss på dej älskade lilla gumman :)

2010-11-20 @ 18:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0