I guess you're the only one that nobody changes

2010-10-29 Kl. 17:59:10
Jag håller på att testa en ny grej, nämligen köttfärslimpa! Kan inte minnas att jag ätit det någon gång så idag fick jag ett ryck. Eftersom jag aldrig gjort det förut och jag pusslade ihop ett eget recept blev det en miss med tiden, köttfärslimpan står nu på bänken och är alldeles strax färdig och potatisen har nyligen börjat koka..
Jag har nyss stoppat i matlagninsgrädde och lök så det ska få puttra ihop till en sås men det får vänta en liten stund tills potatisen nästan är färdig.

så här ser mitt projekt ut för tillfället haha


Kommentarer
Postat av: Sussie Ö.

Ett tips, om ni gillar ost kan ni stoppa i oststavar i k-färslimpan nästa gång :)

Ha en bra helg!

kramisar!!

2010-10-29 @ 23:49:41
URL: http://www.stolpes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0