It's a mystery to me

2010-10-21 Kl. 22:20:44
Usch vad jag har pluggat alltså. Nu känner det lite bättre i alla fall. Jag har lyckats förstå mig på hur man får ut medelvärdet från ett histogram och jag har fått det mesta av engelska grammatiken att fastna. Tomas har varit så gullig och suttit och pluggat med mig:) Ett tag blev han så less på att vi inte fick fram talet på ett mattetal att han själv satt och försökte komma på en lösning medans jag satt och försökte pränta in grammatiken i hjärnan.

Nejdu, nu blir det nog sängen tror jag. Imorgon har jag egentligen sovmorgon till 9.40 men jag har tid hos akupunktören klockan 8.15 så jag måste pallra mig upp tidigt och cykla iväg till ersboda med min frusna cykel imorgonbitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0