Somewhere between here and there

2010-10-06 Kl. 15:13:46
Meeeh, min kladdkaka blev inge god alls:( jag behöver verkligen hitta ett recpet som är kletigt och bra. Jag följde receptet från rutiga kokboken nu men det varken smakade något eller var speciellt kletigt. Usch va sur jag blir! Nu står det en sockerkaka i ugnen i alla fall så jag hoppas att den blir god.

____

Gissa vad som händer på lördag? Då ska jag iväg för att provjobba på Balder! Jag har verkligen saknat att jobba och jag hoppas att det går bra den här gången. Min käre vän Josefine hörde av sig idag och sa att hon ville att jag skulle komma och jobba hos dom och vet ni vad!? Det visade sig att den jäveln både har gått och blivit moster, sambo och restaurangchef under tiden vi inte har pratat med varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0