Could it be that we have been this way before

2010-09-14 Kl. 21:19:44
Kom hem från Iksu för ungefär en timme sen. Var ganska skönt men jag är jätte trött ändå. Lite konstigt är det med tanke på att jag har sovit över 2timmar efter det att jag kom hem från skolan. Imorgon kväll måste jag gå på teater pga drama ämnet i skolan. Känns lite halvsurt men dom brukar vara ganska roliga.. förhoppningsvis är det värt det:)

____

But what do I know, if you're leaving
All you did was stop the bleeding.
But these scars will stay forever,
These scars will stay forever
And these words they have no meaning
If we cannot find the feeling
That we held on to together
Try your hardest to remember

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0