Guess I let you get the best of me

2010-09-01 Kl. 15:23:53
Just nu håller jag på att tina kycklingklubbor. Hoppas dom hinner tina hyffsat mycket innan jag sätter igång med maten, annars blir jag ledsen. Har lagt dom i varmvatten i diskhon eftersom om jag tinar dom i micron blir det för varmt och då blir dom seg. Vi har nämligen en gammal micro med endast två lägen, low eller high men jag tycker low är för varmt ändå.

_____

På fredag kanske Ida kommer hit så ska vi äta middag tillsammans eftersom Tomas jobbar kväll! Ska väl köpa lite Varm & kall (vin) och nån cider och sitta och ha det trevligt.
Sen så har det varit tal om någon klassfest nån helg också. Först var jag lite skeptisk men idag satt vi faktiskt ett gäng från klassen och pratade tillsammans för första gången och det kan säkert bli jätte trevligt. Första tanken var inte nu till helgen, men nästa, men då är ju jag i Göteborg på Tomas släktträff så vi får väl se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0