Sometimes goodbye is a second chance

2011-08-30 Kl. 17:18:15
Vet som inte riktigt varför men dom senaste dagarna har allt bara varit fel känns det som. Har ont varje dag och är bara allmänt less, det suger ganska hårt med tanke på att jag varit så glad de senaste månaderna.

_______

Hade i alla fall en super bra kväll med Micka, Krille och Marcus. Vi bowlade i ungefär två timmar och vi allihop va riktigt dåliga även fast vi lyckades ibland! Det var en välbehövlig kväll:)

Sen har jag faktiskt varit lite stygg, jag sa till mig själv att när skolan började så var det slut med lyxandet men jag har beställt lite kläder idag meeeeen, dom behövs faktiskt! Insåg för någon dag sedan att jag inte har några sköna basplagg så det fick bli lite sköna, enkla tröjor plus två BHar som jag verkligen behöver. Enda lyxet var en jacka i fejkskinn.... men den va fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0