I'm trapped inside of my own mind

2011-02-27 Kl. 17:29:06
Jag tror mina ben var arg på mig idag för gissa vad som hände imorse?
Jag låg och kollade på tv i soffan och skulle precis kliva upp för att göra lunch och då högg det bara till i vaden. Jag fick ett senadrag utan dess like och det gjorde så ont så jag låg och skrek och jag började till och med grina. Tomas var gullig då för han kom och masserade vaden tills det gick över, jag har dock fortfarande lite ont och det är svårt att använda benet normalt.

_______

Något annat som är gulligt är att jag fick en liten julklapp igår från chefen (jag var sjuk när jag skulle jobba i januari). Det var en biocheck så snart ska jag och Tomas iväg för att se på True Grit. Tyckte det var ganska kul med tanke på att jag bara jobbar en gång i månaden:)


Kommentarer
Postat av: mickzoooor

True grit var riktigt rolig ju!

2011-02-28 @ 17:30:59
URL: http://monko.blogg.se/
Postat av: Linda

Så brukar man få i vaden/benet då man har saltbrist! Man får typ kramp.



2011-03-01 @ 19:26:58
URL: http://goastray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0