What day is it? And in what month?

2011-02-27 Kl. 10:54:53
Det är inte okej att känna sig bakis efter att ha jobbat, jag börjar bli gammal..

Kvällen igår gick super bra. Inte så mycket folk och fick sluta klockan två. Då kom min käre mor och skjutsade hem mig, stackars mamma.
Förövrigt så är det värsta med att jobba i garderoben att man får så fruktansvärt ont i benen. När jag kom hem igår och tog av mig skorna kunde jag knappt stå upp. Jag tror det enda jag sa till Tomas från och med det jag kom hem till jag somna, var hur ont jag hade. Ibland får man faktiskt klaga!

Sen så är det ganska lustigt att jag varit vaken av och till sen ungefär sju imorse eftersom jag nog inte somnade förrän runt fyra.

_______

Sen bara för att det här är bland det gulligaste jag sett,
måste jag sno en bild från syrrans blogg och visa er. Gullebebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0