Do not get me wrong I cannot wait for you to come home

2011-01-31 Kl. 21:09:12
Det vart en lång dag på stan kan jag lova. Var där vid 11.20 och var nog inte hemma förrän halv fem. Min kropp är helt mörbultad! Jag lyckades som tur var hitta lite saker varav några var på rea:) Det fick bli ett par militärgröna leggings med fickor på sidorna av benen, ett linne och två tröjor. Nu har jag i alla fall några extra enstaka plagg som passar.

_______

Tänkte tipsa er om att Angelica (länk) har en ganska rolig tävling tillsammans med Nelly.com. Nu håller jag tummarna att jag eller ni vinner!

Kommentarer
Postat av: mamma mutt

jaaa alltså det blev bra, fast jag blev inte nöjd med receptet! Det var smaksatt med apelsin och vitlök. Tyckte inte det vart så jätte gott :( det blir ett annat recept nästa gång :) men den blir super saftig och god iallafall ;D

2011-02-02 @ 11:56:45
URL: http://monko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0