A rebirth of his lover to avenge his hate

2011-03-15 Kl. 18:19:10
Bleh, jag är sjuuuk. Har varit borta från skolan både igår och idag och jag känner mig inte pigg nog att fara imorgon fast jag måste.

Hatar skolan, det ger en bara ångest hela tiden. Jag är en arg Jenni som vill ha glass.

______

Det enda positiva med att vara sjuk är att jag har hunnit pyssla lite och stickat lite sockar. Igår gjorde jag ett par tjocksockar till mig som passar mycket bättre än de första gjorde och idag har jag suttit sex timmar i sträck och har lyckats göra klart en enda socke till Tomas. Killsockar tar sjukt mycket längre tid än tjejsockar.


Kommentarer
Postat av: josefin | Shadyblonde

hejsan :) vill du ge tips på vart jag kan hitta nellyadressen?

2011-03-17 @ 21:19:46
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0