We're falling forever, forever and ever

2011-05-12 Kl. 23:32:20
Nu när jag börjar bli lite bättre i ryggen och känner att jag orkar lite mer än förr, börjar jag få problem med fötterna. Jag har väl haft små känningar då och då förr när jag tränat men inte på samma sätt som nu.

Igårkväll for jag och Tomas till gymmet och då testade jag springa för första gången på super länge och visst, det gjorde ont i ryggen, men inte på samma sätt som förr. Men då blev fotleden helt mongo istället och idag har jag fått så ont att det är svårt att belasta den. (Självklart är det nånting som ska krångla heeela tiden.)

Imorgon tänkte jag försöka ta mig ner på stan och fixa lite småsaker. Tänkte också passa på att gå in på Gå och Löp kliniken för att se om jag behöver inlägg i skorna. Längtar verkligen tills jag kan få börja springa igen, inte för att jag tyckt att det har varit super roligt förr, men det är kul att i alla fall kunna göra det när jag känner för det eftersom jag tycker att det kan vara ganska skönt ibland.

________

Sen för att bryta allt det negativa som varit på sistonde kan jag tala om att jag funderar på att ta en intensivkurs i sommar så jag fixar körkortet! Hoppas verkligen att det går att få bortgjort så det inte blir nå strul=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0