I guess I had to go to that place to get to this one

2010-08-16 Kl. 12:49:06
Nu har jag diskat alla glas som blev använda i helgen och skurat golven. Min kära pojk hade dock använt svabben för att torka upp utspilld öl i lördags så när jag tog blötte upp den höll jag på att spy.. den lukten, usch alltså. Sen så har jag samlat ihop alla plastkassar som folk snällt nog har samlat ihop alla flaskor och burkar i. Det fanns bara ett problem med det och det var att en utav dom vägde ett ton, och jag skulle lyfta ner den från diskbänken, och fick massa äckel på mig. Så för tillfället luktar mina kläder öl och lakrits!
______

I'm not afraid to take a stand
Everybody come take my hand
We'll walk this road together, through the storm
Whatever weather, cold or warm
Just let you know that, you're not alone
Holla if you feel that you've been down the same road

Eminem - Not Afraid

Är det nånting Eminem gör bra, är det den här sortens låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0