Something pulls my focus out

2010-08-06 Kl. 13:51:29
Kom just hem från en liten kortis på stan. Min pojk har nyligen köpt sig en ny dator som tydligen är jätte jätte bra. Det fanns bara ett problem; den gick för varm. Så idag fick jag följa med honom ner på stan för att köpa en ny kylare. När vi var påväg hem så träffade jag min lilla mini kusin som var där för att se på beachvollyn med sin far. Hon kom framspringandes till mig, gav mig en kram och sa hej. Hon är så söt den där lillskrutten:)
Väl nere på stan så lyckades jag dra Tomas in på skopunkten också och där blev jag kär!


349:- kostade dom här godingarna som är mycket finare i verkligheten.
Tyvärr kände jag att jag inte har råd med det för tillfället... men nån dag kanske!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0