This town is colder now, I think it's sick of us

2010-08-05 Kl. 23:35:57
Hihi, nu har min kära syster fixat en blogg till
mig så då får väl jag ta och skriva lite grann!

----------------------

Idag har jag varit nere på stan med Mickis och hjälpt henne bära en massa saker. Hon köpte målarfärg och lite kläder och jag köpte också lite saker:) Det blev en liten partyväska, en ny börs, 2 nagellack, en axelbandslös bh, en tröja och nya svarta tights! När Micka sedan fick för ont för att vara kvar på stan mötte jag upp Clara och Mimmi. Vi gick på Waynes och åt varsin toast där till middag.


Hm, blev lite lustigt med bilderna men jag lär mig väl tillslut!

Kommentarer
Postat av: mickilo

Naaaaaw! första inlägget ;>

vilka fina grejer det blev :)

2010-08-05 @ 23:42:13
URL: http://monko.blogg.se/
Postat av: Mimi

Vad fin bloggen är! :) Tack för idag vännen! kram

2010-08-06 @ 00:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0