We'll show them together

2010-08-16 Kl. 21:29:26
För tillfället rullas nu Phil Collins för fullt i lurarna samtidigt som jag kollar runt på skor. Lyssnade mycket på honom förut och kände att nu var det dags igen:)

För ett tag sedan när jag var ute på stan var jag inne på Bianco och såg att dom hade fått in de mest perfekta höst/vinterskorna. Jag kollade runt på deras hemsida nu och hittade dessa par. Dom här kostade 1400 tror jag, vilket är ju snuskdyrt, och dom jag såg i affären kostade 1000kr. Funderar om man ska prata ihop sig med mamma och kanske betala hälften var för att få ett par rejäla skor för en gångs skull..



hittade även dom här sötisarna för 300kr på Sko kanonens hemsida:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0