Come away with innocence, and leave me with my sins

2010-11-19 Kl. 20:23:35
Fick just hem 100 kort jag framkallat:) Det är verkligen en alldeles speciell känsla att kolla igenom riktiga kort, jag känner mig som ett litet barn när jag gör det. Just nu vill jag bara ha mer och mer och mer, tyvärr är datorn med alla mina bilder ur funktion för tillfället och det gör mig väldigt less och irriterad eftersom det är bilder från många år tillbaka. Stig har i alla fall lovat att han ska hjälpa mig att föra över bilderna på en ny hårddisk.

Är ni sugen på att framkalla bilder tycker jag verkligen att ni ska gå in på den här hemsidan eftersom ni får 100 bilder gratis, du betalar endast frakten på 29kr och det blir verkligen superfina bilder. Jag fick hem mina bilder idag och jag beställde dom i förrgår, inte dåligt!:)

_____

So if you love me, let me go.
And run away before I know.
My heart is just too dark to care.
I can't destroy what isn't there.
Deliver me into my fate -
If I'm alone I cannot hate
I don't deserve to have you...
My smile was taken long ago
If I can change I hope I never know

So save your breath, I will not hear.
I think I made it very clear.
You couldn't hate enough to love.
Is that supposed to be enough?
I only wish you weren't my friend.
Then I could hurt you in the end.
I never claimed to be a saint...
My own was banished long ago
It took the death of hope to let you go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0