I don't know if I can, but I'll try to listen.

2011-08-25 Kl. 13:55:29
Har haft den bästa sommaren någonsin. Har nog inte varit såhär lycklig på väldigt länge:) Att få träffa Elin gjorde ju inte direkt saken sämre heller, min lilla älsklingsgumma! Även fast hon inte vet något ska jag försöka åka ner till Gotland antingen i vinter eller nästa sommar igen:) Hon ger en verkligen nya krafter.

Nu har skolan kört igång igen och jag och Ida kämpar på som vanligt. Det är tur att jag har henne här iaf, annars vet jag inte vad jag skulle göra.
Jag har verkligen full rulle nuförtiden, har inte haft en lugn stund nu under sommaren och nu när skolan började har jag börjat bli inringd för att jobba också. Det känns skönt att få jobba så jag och min gullebror kan få skaffa oss en lägenhet snart. Är sugen på en massa lägenheter just nu men Krille måste skaffa sig ett jobb innan vi har en chans att få någon, men snart så flyr vi fältet!

Close your eyes, you might see something beautiful
Cause It’s not all pitch-black in the back of your mind
So Close your eyes, you might see something prettier
You pick a dream right out of the night

And change I wish for I will, cause it’s gonna work.

You can do this, it's your life
And if you are unhappy about something, stop jerking about.
Follow the clouds and dive right in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0