All those things she couldn't say

2011-05-10 Kl. 22:49:39
Typiskt mig att bli sjuk och ha jätte ont när det skulle vara nationella hela förmiddagen så jag inte kunde fara dit. Typiskt mig också och bli less på min lugg och ta kökssaxen och försöka klippa till den, självklart blev det inte bra och därför har jag en väldigt störande fnupp som sticker rätt ut..

______

Jag vill bara att skolan ska vara över. Jag vill ha sommar så jag kan dricka cider tillsammans med Mimmi och Clara, sitta ute på kvällarna och bara mysa som förr. I sommar kan vi till och med gå på uteserveringar för första gången!

Sen att fylla 18 var ingen höjdare, inte för att jag trodde att det skulle bli det heller, men ändå. Det är bara en jäkla massa papper och annat grejs att fixa till. Inget att se fram emot direkt.



Kommentarer
Postat av: Ida

och sen kunde du inte låta mer pessimistisk :( Vi får ses snart och göra något riktigt roligt så vi får fötterna på jorden igen! <3

2011-05-11 @ 14:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0