She's a little runaway

2011-05-08 Kl. 03:57:33
Kvällen har varit toppen! Jag, Kalle, Alex och Becky for hem till Alex och spelade sällskapsspel och sedan får vi till Mirabell (tror det heter så), på västra ersboda och lyssnade på folk som sjöng kareoke. Kalle sjöng också! Sedan tog vi en tur till Holmsund där vi satt och spelade gitarr och sjöng, super mysigt var det!=)

Jag kom hem för ett tag sen och har sett ett avsnitt av Grey's Anatomy. Funderar på att ta en dusch för att få upp värmen i kroppen och sen lägga mig. Tomas är i stugan och jag har alltid sån ångest för att somna själv för jag är så himla feg. Vet inte vad det är jag är rädd för egentligen men det är jag ändå.

Hoppas ni alla sover gott just nu i alla fall=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0