With all your faults it isn't your fault

2010-12-25 Kl. 13:11:33
Igår var en ganska bra dag, hade dock ganske ont så var lite halvjobbigt med så mycket stökande runtomkring sig. Dagen började med att jag klev upp klockan sju för att vi skulle fara till mormor och morfar vid nio eftersom mormor var så sjuk att hon inte orkade fira jul med oss. Sen plockade vi upp Maggan och for hem till mamma där vi öppnade julklappar och pratade för att sedan fara iväg till Gunnismark till kusinerna.
Vi åt middag och massa fika och vid sju skjutsade Stig mig till Tomas och hans familj där jag fick en massa mer paket. Kan då tala om att hans mamma skämde bort oss ganska rejält!:)

För pengarna jag fick ska jag köpa mig en kamera! Den jag har nu är ju faktiskt snart 3 år gammal och eftersom lilla Elizabeths kamera just gått sönder, ska hon få köpa min gamla.

dregel..

________

 

Nu ska vi iväg till Tomas pappa! Ha en bra dag allesammans:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0