And when things fall apart

2010-11-12 Kl. 11:01:59
Vilken fruktansvärt ovärd skoldag, det enda vi hade var engelska och där gjorde jag inte ens nånting. Jag är inte pigg idag kan jag lova, jag låter som en man så min röst är helt förstörd:( en tjej i klassen halft sprang emot mig samtidigt som hon sa "Lilla gumman!" och sedan kramade hon om mig för hon tyckte att jag lät så hemsk. Det var ganska gulligt faktiskt.

Ångesten över skolan blev värre idag kan jag då lova, har så mycket på gång just nu. På tisdag har vi ett jätte stort medicinsk grundkurs prov och vi har några förhör och massa andra prov på gång just nu. Blä säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, planer för kvällen? :)

2010-11-13 @ 18:42:31
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0