Are you ever gonna live before you die

2010-11-11 Kl. 23:04:09
Idag har jag mått skit, har haft både ont i nacken och i halsen. Vettetusan vad som pågår med min hals egentligen men nånting stämmer inte, det är som inte vanligt halsont men det gör ändå ont..

_____

Trots min smärta har jag ändå haft tjejmiddag! Det blev verkligen jätte, jätte trevlig. Vi åt tacopaj med en massa grönsaker och till efterrätt blev det kladdkaka och hemmagjorda kakor i soffan där vi såg på Robinson och Lyxfällan. Tror alla vi fyra tjejer hade mat upp till öronen i slutet av kvällen, jag är fortfarande proppmätt även fast vi åt middag vid sju. Nu är det i alla fall dags att ta mig till sängen. Hur dåligt jag än mår imorgon måste jag verkligen försöka pallra mig iväg till skolan.. Är så less på att det ska vara så svårt allting, det är inte lätt att fara iväg till skolan när hela kroppen protesterar. Önskar att folk kunde förstå det lite mer och att det fanns något annat alternativ. Som det är just nu har jag inget val, jag måste pallra mig iväg till skolan hur ont jag än har.

Kommentarer
Postat av: Åse

Fy va jobbigt du har det! Hoppas det känns bättre imorgon och att du orkar gå till skolan. Kram Åse

2010-11-11 @ 23:51:13
Postat av: mickilomickishej

fin design btwwww!

2010-11-12 @ 00:07:02
URL: http://monko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0