I was never bad enough to mind

2010-11-24 Kl. 07:50:41
Jag har varit fruktansvärt trött i flera dagar nu. Igår när jag kom hem från skolan råkade jag somna 2,5 timme på soffan och det känns som att jag har lust att göra samma sak idag. Snart ska jag iväg till skolan för att ha matlagningskurs, matte och svenska. Efter skolan ska jag till Ida!:) Har fortfarande inte sett hennes lägenhet än så det känns som att det är dags.
Imorgon får jag lön (wiiiie), vilket innebär att jag ska försöka släpa med mig Tomas på stan och införskaffa några julklappar. Vet dock inte alls vad jag ska köpa men förhoppningsvis hittar jag nån rolig grej.
Nu ska jag slänga på mig lite smink och sen fara iväg till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0