I was never good enough to find

2010-11-24 Kl. 12:07:10
♥ Dag 6 – Min dag.

Dagen började när Tomas klev upp för att fara till jobbet. Min väckarklocka ringde kl 7 men jag snoozade till 25 över. Jag klev upp och tog på mig kläder, satte mig vid datorn och sen sminkade jag mig lite grann. 8.25 började min första lektion som var en matlagningskurs med inrikting på äldre -hur man ska ta hand om maten på bästa sätt för att inte råka göra någon sjuk osv. Efter det hade vi mattelektion och där fick jag inte mycket gjort som ni märkte tidigare. Matten slutade 11.15 och då blev det lunch och nu väntar jag på att svenskan ska börja 12.25. Jag slutar 13.45 och då ska jag först hem och lämna lite saker och sen tar jag bussen hem till Ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0