Somehow I always knew that you would

2010-11-24 Kl. 21:44:59
Dagen med Ida blev väldigt bra! Vi satt och pratade en massa och sen kom Johan dit. Efter ett tag blev jag hungrig och då köpte jag middag som fick bli grillad kyckling med potatissallad och så drack vi bords dricka till, njam njam. Det enda som inte var så kul var att vi höll på att frysa bort när vi gick till ica för det var så fruktansvärt kallt ute, usch säger jag bara.

______

Nu är det dags för sängen eftersom både
jag och Tomas är jätte trötta. Sov gott allihop!

jag blir bara mer kär för varje gång jag ser denna lilla sötunge


Kommentarer
Postat av: Neha

Såå söt bild:D

2010-12-01 @ 21:09:07
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0