And you think you have to want more than you need

2010-10-11 Kl. 22:48:28
Idag var jag och mamma på utvecklingssamtal. Gick si sådär eftersom min lärare vägrade lyssna på mig ett tag, jag blev så arg att jag började skrika lite på henne för att få henne att lyssna på mig...
Jag, mamma och Micka var på stan idag! Min kära mor var så snäll och köpte en jätte, jätte fin tröja åt mig, trosor och sockar:) Själv köpte jag en kofta och ett halsband. Skriver inte så mycket mer nu för nu är det dags för sängen, hoppas ni sover gott!







_____

And when you think more than you want
Your thoughts begin to bleed
I think I need to find a bigger place
Because when you have more than you think
You need more space


Ida, jag hoppas att du kommer hem snart. Jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0