I remind myself of somebody else

2010-10-26 Kl. 21:27:30
Kom hem från vattenträningen för ungefär en timme sen. Är det något jag hatar efter att ha varit i klor är stanken efteråt, det spelar ingen roll hur noga jag duschar eller om jag smörjer in mig med hudkräm efteråt, jag stinker klor och det gör mig illamående. Usch usch

_____

Imorgon ska jag och Tomas gå på stan, han ska köpa en klänning åt mig som en tidig julklapp om vi hittar den. Det blir den där svarta som jag la upp tidigare:D hihi

Kommentarer
Postat av: mikaela

Jag måste ju fördriva tiden med någonting :(

Det roliga är att jag gillar att påbörja arbeten.. så har rätt många grejer som ligger och väntar hihi

2010-10-27 @ 11:10:32
URL: http://monko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0