I kept our picture forever

2011-04-02 Kl. 12:25:27
Igår gjorde jag och mamma hemmagjorda burgare. Dom vart supergoda och hur saftiga som helst=) Ett tips om ni gör egna är att slänga i lite creme fraiche, mamma sa att jag skulle stoppa i ungefär en matsked men jag la i 2, kanske tre istället. Och sen som jag kanske inte nämnt i bloggen använder jag aldrig ströbröd utan jag tar potatis eller potatismos då jag inte gillar smaken av ströbröd.

________

Ikväll blir det jobb på Balder! Känner mig inte super taggad men förhoppningsvis blir det inte allt för mycket folk (och bara för att jag säger så kommer det säkert bli proppfullt.)

Kommentarer
Postat av: Sussie Ö.

Det är gott med hemmagjorda hamburgare och vi åt också det igår :) Vi har lite riven ost i våra det är oxå jättegott!! :) Hoppas att din arbetskväll blir lagom! kram!!:)

2011-04-02 @ 13:41:13
URL: http://www.stolpes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0