To shake the coffin or spread the dust

2011-04-04 Kl. 13:44:33
Jag och Ida ska ha tjejkväll! Det passar ju perfekt eftersom Tomas ändå jobbar kväll=) Jag ska färga hennes hår och fixa hennes ögonbryn! Hihi, det kliar i fingrarna på mig.

______


Imorse var jag inte nöjd. Jag var trött och arg men tog mig ändå upp ur sängen. Jag for till skolan och hade lektion fram till tjugo i tio. Efter det for jag hem och vilade och for till skolan för att ha lektion 12.20. Då visade det sig att vi inte hade nån lektion då och nu har vi datakunskap, och jag har ingen bok med mig så jag kan inte göra något. Jippie.

Kommentarer
Postat av: Edvinmargrethe

Great .Now i can say thank you!

2011-06-02 @ 13:09:29
URL: http://edvinmargrethe.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0