And if you are unhappy about something, stop jerking about.

2011-08-25 Kl. 22:36:48
Nu är det en trött Jenni som skriver. Har varit i full gång sen 8.20 imorse med skola och jobb, känns både skönt och jobbigt på samma gång. Jag har mysat ner mig i min säng med tigerbalsam på min fot, som förövrigt ser ut som en michelingubbe, och på ryggraden. För att lyxa till det lite har jag också en riktigt god godispåse vid min sida:D

Imorgon blir det skola men jag slutar tidigt vilket är riktigt skönt! På kvällen ska jag, Ida och Ronja ha tjejkväll. Det kommer nog bli toppen:) Nä, nu ska jag sova. Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Ingemar Sjögren

Heja, länge leve tigerbalsam, du skulle få prova på en sort som Thai-boxers använder, den är inte att leka med!! Fick den av en dam jag känner som är Thai-massör.

2011-08-27 @ 01:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0