There's too many questions that we won't ask

2011-02-07 Kl. 08:21:56
Detta var ju riktigt roligt.. Har varit magsjuk sen i lördags och magen vägrar ge mig sig. Sitter just nu och väntar på att spyan ska komma upp för jag mår verkligen fruktansvärt illa. Hade velat sova lite till men traktorjäveln har hållt på sen kvart över sju och hållt mig vaken. Jag är arg.

_______

Jag fick dock en lysande idé igår att framkalla förstoringar på några bilder och hänga upp ovanför tvn. Tomas har velat ha några tavlor för att täcka för alla hål som är på väggen men nu får det bli bilder istället vilket känns mycket roligare!:)

Kommentarer
Postat av: Emelie och Angelica

Hej!

Skulle du vilja vinna ett presentkort värt 100 kronor i en valfri affär? Kolla då in vår blogg och var med i tävlingen, endast genom att gilla en kommentar!



Krya på dig!

2011-02-15 @ 17:38:37
URL: http://eaamw.blogg.se/
Postat av: Erlinganette

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-06-02 @ 10:59:52
URL: http://erlinganette.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0