Well I haven't memorized all of the cute things to say

2011-01-20 Kl. 13:18:43
Jahaja, skulle ju egentligen börja praktiken på måndag men för min del blir det tisdag eftersom dom inte hunnit fixa vem som ska vara min handledare. Det är lite lustigt med tanke på att dom har vetat detta sen flera veckor innan jul. Jaja, jag klagar inte eftersom jag får en extra ledig dag!

_______

Jag känner mig värsta duktig nu för tiden. Förra veckan gjorde jag iordning en matlista för över en veckas tid och sen for jag och Stig på ica maxi och handlade. Jag har gjort massa spännande maträtter som jag inte annars skulle gjort!:) Nån gång i helgen ska jag också baka något bröd eftersom det jag gjorde för ett tag sen snart är slut.

Jag och Tomas har också blivit värsta duktiga eftersom vi slutat spela datorspel och äta massa onyttigheter! Sen såhar jag lyckats övertala honom att köpa gymkort så nu har vi kommit igång med träning ordentligt igen. Jag kan då tala om att jag är sjukt stel i kroppen idag eftersom jag stod 40 minuter på löpbandet igår. Jag har märkt en sak som är konstig och det är att jag får mindre ont om jag joggar än om jag går vilket känns lite lustigt. Nu ska jag fokusera på vad min lärare säger, ha det bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0