your precious time

2011-01-28 Kl. 07:14:14
Så typiskt.. min handledare ringde mig halv sju i morse och sa att hon inte mådde bra så jag skulle få vara med en annan tjej. Eftersom jag skulle vara på praktiken 7.10 istället för 7.30 klev jag upp och gjorde mig iordning. Under tiden kände jag att halsen inte riktigt var som den skulle men försökte tänka positivt. Efter jag sminkat mig satte jag mig och åt frukost och då blev jag illamående också så jag hörde av mig till handledaren för att se om jag ändå kunde fara iväg till de gamla. Hon tyckte att jag skulle vara hemma idag så nu sitter jag här, när klockan är snart kvart över sju, fullt påklädd, sminkad och nyäten när jag kunde ha legat kvar i sängen hela tiden..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Nu har du chansen att vinna en personlig almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut, hur ser din drömalmanacka ut ?

Klicka in här:



http://moonzanna.se/2011/january/vinn-en-helt-personlig-almanacka.html#comment



Skriv vilken storlek du vill ha så är du med i utlottningen, lycka till !

Kram

2011-01-28 @ 10:47:27
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0