Everytime you look up in the sky and see a star

2011-07-29 Kl. 03:12:31
Hela dagen har spenderats utomhus! Jag och Matso började dagen med bad på nydala och sen låg vi och njöt i solen. Efter det lagade vi lasagne och bjöd Amanda och Robbin på middag ute på altanen. Sedan hamnade vi återigen på nydala där pojkarna badade och jag och Amanda satt och myste. Kvällen avslutades med grillade marshmallows ute i Stöcksjö.

Hela jag luktar rök och jag känner att jag skulle behöva en dusch men orkar inte just nu.. Sen har jag lyckats få en väldigt fin bränna på hela kroppen, speciellt ansiktet som är alldeles knallrött! För tillfället ligger jag och fryser samtidigt som hela kroppen bränner... jag kanske skulle ha varit mer i skuggan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0