I loved you more than you'll ever know

2011-05-27 Kl. 11:10:25
Idag har jag varit hurtig och gymmat tillsammans med Elin på morgonen. Hon kom och hämtade upp mig klockan åtta. Vi körde mage och rygg för att sedan avsluta med dusch och bastu, en bra start på dagen helt enkelt!:)

Nyss åt jag rester från igår, hemmagjorda hamburgare, vilket inte var dåligt det heller. Håller också på att tvätta vilken däremot inte är lika roligt. Egentligen skulle jag vilja ta en powernap men måste snart dra mig ner för att hänga upp kläderna..

__________

Sitter och håller tummarna på att min jumpsuit kommer idag vilket den mest troligt inte kommer göra.. Håll tummarna med mig!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0