The moment of truth in your lies

2011-05-11 Kl. 19:43:49
Ida tyckte att jag lät pessimistisk i mitt förra inlägg. -Jag?! jag som är så go och glad och ser allt positivt hela tiden!

_______

Jag har lust att fara ut och springa men det går inte för jag är fortfarande sjuk. Mitt balanssinne är värre än Alicias för tillfället, vad jag än gör känns det som att jag ska ramla ihop när som helst. Sen har jag världens sämsta ute gympadojjer. Och jag är hungrig. Hur det gick till har jag däremot ingen aning om med tanke på att jag var och åt middag hemma hos mamma för bara en liten stund sen.

Blä, sen är jag arg för att jag fortfarande inte har fått min stol till skolan. Hur fan går det till egentligen? Dom sa att det skulle ta några veckor innan jag skulle få den, och dom har fortfarande inte kommit med den. Jag är så less på att man aldrig kan lita på att andra ska kunna hålla det dom lovat. Världen består mestadels av lögnare och idioter.

Och nej, jag ser aldrig saker och ting negativt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0