sometimes the best thing for you is the hardest choice you'll ever make

2011-11-01 Kl. 21:56:59
Dålig uppdatering här men har som ingenting att säga känns det som. Egentligen har jag full rulle konstant men ändå känns det som att jag knappt gör något. Dagarna nuförtiden spenderas med skola, jobb och en himla massa sällskap av Amanda som också innebär att jag ofta är med B1 & B2, Evelina, Jonas, Spec, Guppy och Fiskis! (bästa smeknamnen någonsin, ellerhur!?) Förutom dom spenderas också en hel del dagar med Daniel:)

Denna vecka består av en massa jobb eftersom från och med nästa vecka ska jag ha praktik på BB/Gyn i 5 veckor. Detta innebär alltså att mina chanser att jobba på hemtjänsten är ganska små eftersom att jag kommer vara död.. Känns kul att kliva upp klockan fem imorgonbitti...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0