Did you really believe them when they told you the cause?

2011-09-14 Kl. 22:57:29
Hatar att va sjuk.. hade feber hela natten igen men har varit pigg under dagen konstigt nog. Som tur var hade jag Daniel som pysslade om mig och lekte med mitt hår under natten, måste ha varit det som gjorde mig pigg!:)

Kvällen spenderade jag med min gullekusin Amanda! Jag funderade först på om jag skulle ligga hemma och sticka nya sockar men insåg snabbt att det vore roligare att va med henne.

______

Förövrigt beställde jag hem en ny telefon idag:) Är väldigt less på att min nuvarande låter som Exorcisten ibland så det kändes som att det va dags för en ny nu. Det fick bli en Samsung galaxy mini eftersom den va så sjukt billig, det och att Daniel har nyss köpt hem en likadan, så den borde vara bra. Ska bli grymt skönt att få ha spotify i mobilen så slipper jag fixa ny musik till mp3n och ladda den hela tiden=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0